poniedziałek, 31 grudnia 2012

Podsumowejszyn 2012 roku!

Standardem już chyba jest że człowiek pod koniec roku sam siebie pyta "Kiedy to zleciało?". Nie inaczej jest i tym razem ;)
Zrobiłam podsumowanie tego pięknego roku 2012. Od strony craftowej. Bo od życiowej też wypadł całkiem nieźle :) ale zanudzać was nie będę.

W zeszłym 2011 roku machnęłam 19 albumów i 110 layoutów (o_O) szczegóły ► TUTAJ.
Ten rok również był bardzo twórczy ale jak widać wróciłam do korzeni- czyli skupiłam się bardziej na albumach.

W ogóle uważam, że powinno być tego wszystkiego przynajmniej ze dwa razy więcej ale albo się opierniczałam albo wena przepadała i koniec szału ;)

Zaaaatem rok 2012 wyglądał następująco:

► Powstały 23 albumy (byłoby więcej ale ze 4 sztuki leżą rozgrzebane :/ może pójdą na konto 2013 o ile w ogóle je skończę ;P)


i zbiorcze foto


 ►►►
► Tylko 31 layoutów (to i tak sukces bo tak jak niejednokrotnie mówiłam to jednak nie moja ulubiona forma wyżycia twórczego) - przyznaję się jednak bez bicia że olałam sprawę. Nie chciało mi się ich robić [rumieniec na twarzy].


►►►

► Są też świeżutkie 3 art journale ♥ które kocham miłością dozgonną. Przy okazji do mojego największego sukcesu roku 2012 zaliczam powstanie SODAlicious (Nuluś lowe - dzięki, że ze mną jesteś i za wsparcie jakie od Ciebie otrzymuję!)


►►►

A jak tam u was sprawa wygląda? Jak wypadł ten rok w waszych twórczych szufladach? Pokażcie swoje zbiory :)
Ja się powoli zaczynam zastanawiać gdzie ja to wszystko będę mieścić... Ale trudno- miłość wymaga poświęceń! ahahaha
Czyż nie? ;) Później będę się tym martwić.

Życzę wam cudownego wejścia w Nowy 2013 Rok. Czy to na spokojnie w domowych pieleszach czy też pośród tłumów :*:*

Bądźcie ze mną przez kolejny rok! Tak się cieszę że was mam! :D lowe ♥
Jasz

22 komentarze:

  1. Ja nie mam problemu z przechowywaniem swoich zbiorów, bo wszystko mi szybko znika do nowych właścicieli! :) Pozdrawiam i życzę dużooo zapału na rok 2o13!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój rok twórczo wypadł naprawdę niesmowicie!
    Te wszystkie albumy - wow!!
    Są przecudne.
    A i Soda to wieeelki sukces!
    Gratulacje, dziewczyny!
    :))
    Jasz, wszystkiego naj naj najlepszego twórczo i nietwórczo na 2013!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromniaste ilości niesamowitości :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, myślę, że jednak dość pracowicie :) Szczególnie, że skupiłaś się bardziej na tym, co lubisz.
    Ja swoich filcaków jednak nie policzę... Nie wiem nawet, czy wszystkie mam "zadokumentowane". Ale na plus mogę zaliczyć pierwszy LO w życiu, a w sumie powstało ich 6 (jak na moje, to 'aż').
    Wszystkiego dobrego na nowy rok, Jasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie fotki!!! Ja nie liczyłam jeszcze - i nawet nie wiem, czy się doliczę... Ale spróbuję :)

    A rok 2013 - niech będzie lepszy, wspanialszy i ciekawszy jeszcze niż ten kończący się :) :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś słabo z ta wena u ciebie, ale pewnie poszła w inna stronę, na coś innego ;) .
    Ja Tobie też życzę wspaniałego i pełnego cudownych niespodzianek 2013 roku!!! Buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  7. What beautiful production! I've followed over the years because it is very inspiring! thank you! and have a good year!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stunning!!!! Great projects!!!! Happy New Year!!!! kisses ^_^

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zbiory :)

    zainspirowałas mnie, może zdążę się tez podliczyc przed sylwestrem ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. I love so much your work!!!! Thanks a lot. Nadine

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje mini-albumy są absolutnie przecudne.Powala mnie twoja fantazja i pozorna niedoskonałość albumów. Pozorna - bo przecież one są DOSKONAŁE:))

    OdpowiedzUsuń
  12. No i zapomniałam złożyć życzeń: ciągłej weny twórczej, pasma sukcesów i szalonej zabawy w Nowym ROKU

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello Jazz!
    You've been working hard on this year, and your works are great as you.
    Wishing you a SUPER MEGA 2013, filled with love and creativity!
    Kisses from Barcelona
    Leti

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello Jasz!
    You've been working hard on this year, and your works are great as you.
    Wishing you a SUPER MEGA 2013, filled with love and creativity!
    Kisses from Barcelona
    Leti

    OdpowiedzUsuń
  15. REWELACYJNE zbiory! Też kiedyś muszę sobie zrobić takie podsumowanie! ;-) SODA jest EXTRA!!! WSPANIAŁEGO 2o13!!! Niech spełniają się Twoje marzenia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Jaszko kochana! Spełnienia marzeń i realizacji planów!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana gdzie Ty to wszystko mieścisz? :) Wszystkiego naj... w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosh, I love it all! You are a scrapbooking goddess!

    OdpowiedzUsuń
  19. 23 albumy - wow!!!
    podsumowanie super! :) ja swoje też wczoraj zrobiłam :D
    Szczęśliwego Nowego Roku życzę, pełnego dalszych sukcesów i wysypu wspaniałych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym chciała ten koszyk na przechowanie, z treścią w środku ofkorz :D bombastycznie!

    buziakis :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak na moje to produkujesz jak chińska maszynka, z różnicą w słowie "jakość", bo Twoje albumy powalają! Mój wynik jest tak niski, że aż wstyd się przyznać:D Także gratuluję super prac i życzę podwojenia wyniku w 2013! Pozdrówki!:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję dziewczyny za każde dobre słowo! Naprawdę doceniam ♥
    ----------

    Thank you girls for all your nice and kind words! I'm touched :*

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane. Może zająć chwilę zanim się tu pojawią :)

Comments are moderated. It may take a while before they come here :)