środa, 9 maja 2012

świry te małe i te większe

Czas leci tak szybko, że nie zauważyłam, że już mamy środę! o_O
W tym tygodniu wyzwanie art journalowe na SP podawała Wolfann a temat brzmiał "składanki i kolekcje". Z resztą prac zapoznacie się ► tutaj.

Moja interpretacja:
Jak widać dałam się ponieść krzywej i niewprawionej w rysunkach ręce [oblewam się rumieńcem]


Wykorzystałam oczywiście niezastąpiony papier "i shoot people" ♥ bo sama takich aparatów bym nie stworzyła :D

Mój maleńki pierdolec obejmuje stare aparaty, płyty CD, kasety (♥) oraz lakiery do paznokci.

Poniżej próbka moich kolekcjonerskich zapędów (to nie wszystko- po prostu nie chciało mi się wszystkiego znosić :P leniwa jestem...) 





Ściskam!
Jasz

15 komentarzy:

  1. Właśnie przejrzałam w pamięci swój stan posiadania i wychodzi mi na to, że też kolekcjonuję lakiery do paznokci! Kupuję je kompulsywnie, a używam ostatnio od wielkiego dzwonu, muszę sprawdzić ile z nich się do czegokolwiek jeszcze nadaje. Poza "kolekcjonowaniem" :) Fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. kasety i CD to w dzisiejszych czasach dość wyjątkowa kolekcja :)
    tylu pięknych aparatów zazdraszczam! wszystkie działają?

    OdpowiedzUsuń
  3. ten srebrny brokatowy jest zawodowy!!! tez mi się taki napatoczył kilka razy, kiedy to w grudniu szukałam WSZĘDZIE takie złotego... złotego nie było w moim mieście.
    Teraz w Paryżu taki złoty znalazłam no ale... na całe życie by mi go chyba wystarczyło, taka butla była :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki Tobie uświadomiłam sobie, że też zbieram lakiery do paznokci ahahh więcej - czasem w lodówce stanowią znaczną przeagę nad jedzeniem :D
    aparatów zazdraszczam jak stąd nad morze! też zaczynam zbierać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohhh boskoosci! Uwielbiam takie kolekcje, cudnie je pokazalas na zdjeciach i w journalu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo swietny temat!! az normalnie soie go zrobie zaraz tak na poprawienie humoru przed nauka:D a ja zbieram mase rzeczy :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Makówko jezu jakie to doskonałe określenie! kompulsywnie! ♥ ahahah

    Lejdi kasety i CD to moje największe skarby - i idealny prezent na urodziny ahaha (czy też inne okazje) po prostu robię listę "must have" ;)

    Ann bo wy w tej Łodzi to jakieś dziwne upodobania macie ahaha- ja jak na złość wszędzie złoto widziałam- a to totalnie nie moja bajka... ;) I też nie lubię takich wielkich butli- po co to ;)

    Magdam cieszę się, ze uświadomiłam! ahahah ;) Powodzenia z aparatami :*

    Anti na na na na :*:*

    Marysza koniecznie! Z chęcią Cię prześwietlę ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba sposób w jaki odzwierciedla rzeczywistość. Świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  9. ;) dobry temat na wiosenne porządki ;) i odświeżenie kolekcji ja zbieram już dużo mniej niż kiedyś tzn zaczęłam nowe życie bez zbierania jednak mam sporą kolekcję starych puszek, garnków emaliowanych i starych mebli na strychu z którymi mimo nowego nie umiem się rozstać ;) twoje kolekcje są świetne i zdjęcia jak zawsze bezbłędne ;) bosko pozdrawiam jaszmurko -boska

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też mam poustawiane wszędzie lakiery, a na paznokciach na ogół zawsze te same ulubione kolory i tak :D ten limonkowy jest fajny! i wpis fajny :) :) to ja muszę zobaczyć jak będę w Polsce, może Ci jakieś kasetowe zabytki znajdę :D albo turecki rap :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham takie piękne i nieco 'kaprawe' kreski :) !! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez jestem zbieraczką, i tez mogę przyznać,że mam więcej lakierów w lodówce niż aktualnie artykułów żywnościowych :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Boska ja też "na starość" się lekko opanowuję (a myślałam, ze będzie odwrotnie...). Ale..zbieranie mebli to już wyższa szkoła jazdy! Tego do pawlacza nie schowasz! ahahah Ściskam :*:*

    Kaszellku turecki rap to by było mistrzostwo! ahahaha No ja najbardziej poszukuję oldschoolowego amerykańskiego rapu :P jakby co! ;)

    Kasiu z Twoich ust to usłyszeć - to...to powoduje lewitację przy suficie! :*:* dzięki!

    Anito ja nie trzymam lakierów w lodówce- nie zauważyłam żeby to robiło dla nich jakąś różnicę- serio ;) ale może oprócz klisz jeszcze lakiery dowalę... to wtedy ludzie będą w jeszcze większym szoku ahaha

    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  14. heheh Jasz to chyba nawyk z PRL-u ,nie pamiętasz tych czasów :* :p

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane. Może zająć chwilę zanim się tu pojawią :)

Comments are moderated. It may take a while before they come here :)